برنامه‌ریزی جدی برای جلوگیری از تخلیه بی رویه نخاله در دشت‌ها
نوشته شده توسط : مدیر

یزد ـ مدیر اداره محیط زیست اعلام کرد : نخاله های تخلیه شده در حوالی شهرها زیبنده نیست و حتما می بایست برای مدیر نخاله و دوری از تخلیه بی خط مش نخاله در دشت ها طرح ریزی دورازشوخی تری صورت بپذیرد . حمل نخاله شمال تهران

به نقل از خبر نگار مهر , معصومه ابتکار عمل عصر روز جاری در گرد هم آیی شورای اداری استان یزد با اشاره به اتفاق ها روز جاری در تهران اظهار داشت : این اقدامات به دور از شان انسانی است و از‌آنجا که تروریست ها هیچ امیدی برای پیشبرد هدف ها خویش ندارند , دست بدین اقدامات بدور از شان انسانی می زنند .

او با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و جانبازان این رخداد گفت : مردمان کشور ایران سال های مشقت بار ده سال 60 را پشت راز گذارده اند و اتفاقات روز جاری ما‌را به یاد آن روز ها و ایستادگی و سر‌بلند‌ی مردمان جمهوری اسلامی ایران انداخت که تا پایان پای آرمانها امام و انقلاب ایستادند و این حرکات هیچ نگرانی به ما خط مش نمی دهد و با همبستگی به پیش خوا هیم رفت .

اختراع در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به نقل از های بیان شده در زمینه‌ی محیط زیست استان یزد اظهار کرد : این گزارش ها امید بخش است و در جهت تاکید رهبر معظم انقلاب و مدیریت جمهور در حوزه های زیست محیطی است .

برنامه ششم بسط پشتیبان محیط زیست است

مدیریت اداره محیط زیست ادامه اعطا کرد : در شرایطی‌که معضل های فی مابین المللی که معضل های ملی آن را فهم و شعور کرده ایم را به خیر مدیر نکنیم , شاهد زخم های دور از شوخی به خیر فقط به محیط زیست بلکه به بقیه منابع انسانی و اقتصادی و . . . خوا هیم بود .

او با اشاره به این‌که برنامه ششم گسترش هم طرحی سرشار از حمایت از محیط زیست است , افزود : با اجرای این برنامه توسعه و گسترش استوار را شاهد خوا هیم بود چون گسترش استوار همواره به گنجایش طبیعت را در مسیر بسط مورد اعتنا داراست .

ابداع تصریح کرد : بسط هیچ وقت نباید به بها نابودی آب , خاک , منابع ارگانیک , محیط زیست و . . . باشد که استراتژی آن مدیر قدرتمند , آمایش سرزمینی و آشنایی گنجایش های زیستی استانها است .

علم سنتی در حوزه آب می بایست مورد به کار گیری قرار گیرد

مدیریت اداره محیط زیست تاکید کرد : در استانی مانند یزد اعتنا به کشت های سازگار با محیط زیست , کم آبخواه به خیر و خوبی مشاهده شده و میبینیم که کشت های گلخانه ای پیشرفته ضمن این که بی آبی مختص استان یزد نیست و سرزمین ما با این معضل مواجه هستیم بدین ترتیب ضروری است نیز علم سنتی خویش را مثل قنات ها و بنا های آبی رنگ و انرژی های منزه خویش را به فعالیت بگیریم و نیز از علم روز و فناوری های نوین در مسیر بسط استانها به خصوص استان یزد یاری بگیریم .

او افزود : این اقدامات به صورت انقطاع درسمت اقتصاد سبز سرزمین است و این اقتصادی که سازگار با محیط زیست است و به بها آلودگی و تخریب رویش نخواهیم داشت و در پباده سازی واحد صنعتی و . . . . از ابتدا کلیه مساله را ببینیم و از مورد آب تا پسماندها و . . . را مدنظر در اختیار بگذاریم و هیچ چیز نباید هدر رود و منابع می بایست برگردد و بازیافت شود یا این که به طبیعت برگردد و چیزی تحت عنوان پسماند نماند که دولت در این راه حمایت های دور از شوخی داراست .

نوآوری ادامه بخشید : نخاله های تخلیه شده در نزدیکی شهرها زیبنده نیست و حتما بایستی برای مدیر نخاله و خودداری از تخلیه بی راه و روش نخاله در دشت ها طرح ریزی دور از شوخی تری داشته باشیم .

توریسم ارگانیک در استانها فعال شود

او توریسم ارگانیک را هم در بعضا استانها اعم از یزد زیاد دارای اهمیت دانست و اظهار‌کرد : قرق های منحصربه‌فرد هم بستر ساز توریسم ارگانیک شده که امید واریم بتوانیم با همیاری مسئولان استانها مسئله سپرده گذاری , عمل اقتصادی همراه با محافظت ذخائر طبیعت , کارآفرینی و . . . عمل شود .

اختراع در زمینه‌ی اقداماتی که در مسئله تصفیه فاضلاب در استانها اعم از یزد صورت گرفته اظهار‌کرد : این اقدامات دوچندان گرانبها است و بایستی بتوانیم برای نگهداری منابع آب و بازگرداندن فاضلاب به چرخه مصرف طرح ریزی بدون شوخی داشته باشیم .

او اظهار داشت : محیط زیست به یک قسمت و اداره خلاصه نمی‌شود و معتقدیم محیط زیست یک موضوع فرابخشی است و کلیه دستگاه ها دراین مورد مسئولیت دارا‌هستند .

تک تک وزارتخانه ها بایستی کارنامه زیست محیطی خویش را ارائه نمایند

ابتکار عمل یادآور شد : تک تک وزارتخانه ها بایستی کارنامه زیست محیطی چهار ساله دوم خویش را مثل چهار ساله اولیه دولت آقای شیخ ارائه دهند که سفارش میکنم با دقت به شغل های ارزشمندی که در یزد شده یک کارنامه از همت زیست محیطی استان یزد هم داشته باشیم .

او همینطور از اجرای طرح دانش گاه سبز خبر اعطا کرد و ذکر کرد : استان یزد دراین مورد هم پیشگام است و این اقدامات میتواند یک سرمشق و نقشه شیوه برای دولت دوازدهم در استان یزد باشد .

مدیریت اداره محیط زیست از عمل تشکل های مردمان ارگان و بخش سری هم سپاس کرد و ابلاغ داشت : مسئولیت پذیری مردمان در قبال تخریب ها و مشکلات زیست محیطی قادر است یک جریان مثبت به جهت احیای محیط زیست پیرو داشته باشد .
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس کپی





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: